قوانین پیمانکاران
قوانین مربوط به طراحان و پیمانکاران
- اطلاعات درج شده در پروفایل طراحان و پیمانکاران عضو مجموعه هوم اِند شامل (سابقه کار، گارانتی، بیمه، عکس پروژه ها و محصولات، لیست خدمات اعلام شده، لیست قیمت های اعلام شده، شماره تماس، شماره تلگرام، نام مدیر فروش شرکت، دامنه ی کسب و کار، مناطق و شهرهای تحت سرویس دهی و …) میبایست دقیق باشند؛ در صورت مغایرت در اطلاعات مسئولیت مشکلات احتمالی آینده در تعامل با مشتری بر عهده طراحان و پیمانکاران عضو مجموعه هوم اِند خواهد بود.
- در صورت تغییر در اطلاعات طراحان و پیمانکاران عضو مجموعه هوم اِند ، ایشان میبایست در اولین فرصت تغییرات را در پروفایل خود اعمال نموده و یا هوم اِند را نسبت به تغییرات مطلع نمایند. در غیر اینصورت به هنگام وقوع مشکلات در آینده، اطلاعات پروفایل در هنگام ثبت درخواست (توسط مشتری) مبنای قضاوت خواهد بود.
- در صورت ایجاد در این سامانه به ایجاد پروفایلهای دروغین در این سامانه و پاسخ نامناسب و غیر اخلاقی به درخواستهای مشتریان، هوم اِند می تواند دسترسی آن ها را مسدود کند
- طراحان و پیمانکاران عضو مجموعه هوم اِند باید نام و شماره تماس مشتری را محرمانه تلقی نموده و به حریم خصوصی مشتری احترام بگذارند. بدیهی است استفاده از اطلاعات مشتری در هر زمینهای به جز زمینه درخواستی وی، نقض حریم خصوصی تلقی شده و می تواند مورد پیگیرد قضایی قرار گیرد.
- طراحان و پیمانکاران عضو مجموعه هوم اِند در ارائه کیفیت و قیمت پیشنهادی کاملاً مختار بوده و هوم اِند هیچ مسئولیتی در باب چگونگی تعاملات بعدی (خارج از سامانه) نخواهد داشت.
- تعامل صحیح با مشتریان از اصول بنیادین این سامانه بوده و از این رو نظرات و نمرده دهی مشتریان گذشته طراحان و پیمانکاران عضو مجموعه هوم اِند ، بر انتخاب مجدد وی در درخواستهای بعدی موثر خواهد بود
قوانین مربوط به مشتری
- پس از نهاییشدن تصمیم مشتری در انتخاب اهالی فن جهت همکاری، چیدانه تنها نام و شماره تماس مشتری را (به منظور تعامل هر چه بهتر) در اختیار اهل فن منتخب قرار خواهد داد.
- اطلاعات فردی ارسالی توسط مشتری در هنگام پر نمودن فرم درخواست به شکلی امن نزد چیدانه حفظ و نگهداری خواهد شد.
- خدمت ارایه شده توسط چیدانه به مشتری، معرفی تعدادی اهالی فن متناسب با نیاز وی است. مشتری در زمینه همکاری یا عدم همکاری با اهالی فن پیشنهادی کاملاً مختار بوده و چیدانه هیچ مسئولیتی در باب چگونگی تعاملات بعدی (خارج از سامانه) و یا کیفیت همکاری (خدمت یا محصول) نخواهد داشت
- از آنجا که استفاده از این سرویس در چیدانه برای مشتریان رایگان است از ایشان تقاضا میشود تا پس از پایان تعامل خود با اهالی فن، بازخورد (نظرات و پیشنهادات) خود را در مورد همکاری در سامانه ثبت نمایند.